ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

 Η αποστολή των προϊόντων που αγοράστηκαν στο www.loomtoroom.gr γίνεται μέσω της ΕΛΤΑ courier και η προθεσμία παράδοσης είναι από 1 ως 3 εργάσιμες μέρες για την Ελλάδα (για επιβεβαιωμένες πληρωμές παραγγελιών).

  • Οι παραγγελίες άνω των 80,00€ έχουν ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής για παραδόσεις εντός Ελλάδας.
  • Οι παραγγελίες κάτω των 80,00€, έχουν έξοδα αποστολής 3,50€ για παραδόσεις εντός Ελλάδας.
  • Η Αντικαταβολή έχει επιπλέον χρέωση 2,00€

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ 

Για την παραλαβή των προϊόντων από τις αποθήκες μας στην Θεσσαλονίκη και στην οδό Γεννηματά 3 - Συκιές,  ο πελάτης ενημερώνεται για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του από την εταιρία μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου και πραγματοποιείται η παραλαβή από τις αποθήκες, τις εξής ημέρες και ώρες:

Δευτέρα – Παρασκευή 

09:00 π.μ. – 15:00 μ.μ.

Εξαιρούνται οι επίσημες αργίες. 

Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο πεδίο "ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ"

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η Loom to Room διαθέτει μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, με τις κάτωθι προϋποθέσεις:

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από τo www.loomtoroom.gr.
  3. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.

Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

- Να μην έχει πλυθεί
- Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
- Το προϊόν να μην είναι λερωμένο ή αλλοιωμένο
- Να έχει όλα τα ταμπελάκια και τα καρτελάκια του
- Nα μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.
- Nα μην εχει πεταχθεί η απόδειξη 

  1. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.
  2. Οι ειδικές παραγγελίες και τα custom made προϊόντα δεν επιστρέφονται.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Α. Επιστροφή λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:

  1. Επικοινωνείτε μαζί μας εντός Τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο  info@loomtoroom.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε την αποδοχή της επιστροφής.
  3. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με e- mail στο info@loomtoroom.gr.
  4. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  5. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με ΕΛΤΑ courier, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών Loom to Room, Γεννηματά 3, 56625 Συκιές/Θεσσαλονίκη και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν την Loom to Room.

Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την Loom to Room.

Δυνατότητες επιστροφής:

Πιστωτικό ή  Επιστροφή χρημάτων ή Αντικατάσταση προϊόντος.

Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:

  1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  2. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με e-mail στο info@loomtoroom.gr.
  3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  4. Αποστέλλετε το προϊόν με τη μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε ή τα ΕΛΤΑ courier, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών Loom to Room, Γεννηματά 3, 56625 Συκιές/Θεσσαλονίκη.

Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο πεδίο "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ"