ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η Loom to Room διαθέτει μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, με τις κάτωθι προϋποθέσεις:

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
  1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από τo www.loomtoroom.gr.
  3. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.

Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

- Να μην έχει πλυθεί
- Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
-Το προϊόν να μην είναι λερωμένο ή αλλοιωμένο
- Να έχει όλα τα ταμπελάκια και τα καρτελάκια του
- Nα μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.
- Nα μην έχει πεταχθεί η απόδειξη 

  1. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.
  2. Οι ειδικές παραγγελίες και τα custom made προϊόντα δεν επιστρέφονται.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Α. Επιστροφή λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:

  1. Επικοινωνείτε μαζί μας εντός Τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο  info@loomtoroom.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε την αποδοχή της επιστροφής.
  3. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφήςτο συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με e- mail στο info@loomtoroom.gr.
  4. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  5. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με ΕΛΤΑ courier, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών Loom to Room, Γεννηματά 3, 56625 Συκιές/Θεσσαλονίκη και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν την Loom to Room.

Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την Loom to Room.

Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:

  1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  2. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με e-mail στο info@loomtoroom.gr.
  3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  4. Αποστέλλετε το προϊόν με τη μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών Loom to Room, Γεννηματά 3, 56625 Συκιές/Θεσσαλονίκη.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ/ΑΛΛΑΓΗΣ


Η εταιρεία δίνει το δικαίωμα αντικατάστασης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την μέρα παραλαβής της παραγγελίας. Ο καταναλωτής χρεώνεται με τα έξοδα επιστροφής και αποστολής του προϊόντος αντικατάστασης. Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, το κόστος επιστροφής βαραίνει την τελευταία.

Δυνατότητες επιστροφής:

α) Πιστωτικό ή  β) Επιστροφή χρημάτων ή γ) Αντικατάσταση προϊόντος.

Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής.

Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε στο +30 2310613000 , Δευτέρα με Παρασκευή 09.00 π.μ. – 15.00 μ.μ.

Ο πελάτης έχει πάντα την απόλυτη ευθύνη της αποστολής του προϊόντος στη διεύθυνση που αναγράφεται στο δελτίο επιστροφής, καθώς η Loom to Room ως παραλήπτης αδυνατεί να αναζητήσει το δέμα σε οποιαδήποτε μεταφορική.

Διατηρείτε την ευθύνη να φτάσουν τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα στη Loom to Room, γι’ αυτό και σας προτείνουμε να επιλέξετε υπηρεσία ταχυμεταφορών.

Η Loom to Room δεν ευθύνεται για εμπορεύματα που χάνονται κατά την επιστροφή.

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, βρείτε περισσότερα παρακάτω:

Δικαίωμα υπαναχώρησης
(βάσει του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε δυνάμει της Υ.Α. Ζ1/891/2013 -ΦΕΚ Β 2144/2013)

  • Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων.
  • Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό, κατεβάζοντάς το από εδώ. Θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας.
  • Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Το προϊόν πρέπει να μην έχει πλυθεί, να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχει όλα τα ταμπελάκια του και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του ή εάν είναι κατεστραμμένο.  Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή Loom to Room χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Στην περίπτωση αυτή  επιβαρύνεστε  με το άμεσο κόστος-δαπάνη επιστροφής των αγαθών.
  • Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία Loom to Room για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  • Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε καθώς και τα έξοδα παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά.
  • Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. 
  • Εσείς φέρετε την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ως αποτέλεσμα  διαχείρισης τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.