ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ 

1. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ή ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
Η επιλογή εξόφλησης της παραγγελίας με πιστωτική, χρεωστική ή prepaid κάρτα, διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “i-bank  e-Commerce” της Εθνικής Τράπεζας όπου οδηγείστε σε ασφαλή ιστοχώρο του i-bank  e-Commerce και πληκτρολογείτε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.

Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν αποθηκεύονται σε καμία περίπτωση από τα συστήματα της Loom to Room.

Τέλος, η συναλλαγή σας και τα προσωπικά σας στοιχεία διασφαλίζονται από την Εθνική Τράπεζα.

2. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
Μπορείτε να πληρώσετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας από την συνεργαζόμενη courier, σε αυτήν την περίπτωση, επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα 2,00€.

Για παραγγελίες με μέθοδο πληρωμής την Αντικαταβολή, το δέμα της παραγγελίας παραμένει στο πρακτορείο της courier έως και 3 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση μη παραλαβής από τον πελάτη μέσα σε αυτό το διάστημα το δέμα επιστρέφεται στην εταιρία.

3. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
Μπορείτε να κάνετε κατάθεση του ποσού της παραγγελίας στον παρακάτω λογαριασμό (χρέωση εξόδων στον εντολέα):

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΑΡ.ΛΟΓ/ΣΜΟΥ: 518/002534-89
ΙΒΑΝ: GR8201105180000051800253489
Δικαιούχος: ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΑΡ.ΛΟΓ/ΣΜΟΥ: 5225099778288
ΙΒΑΝ: GR9101722250005225099778288
Δικαιούχος: ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Αιτιολογία: Αριθμός παραγγελίας και ονοματεπώνυμο πελάτη.

Μπορείτε να στείλετε με e-mail το καταθετήριο/αποδεικτικό της εξόφλησης στο info@loomtoroom.gr προκειμένου να αποσταλεί συντομότερα η παραγγελία σας.

Η παραγγελία σας αποστέλλεται αφού γίνει επιβεβαίωση της κατάθεσης.

Εφόσον δεν γίνει η κατάθεση μέσα σε χρονικό διάστημα 5 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία σας αποδεσμεύεται και θα πρέπει να γίνει εκ νέου.

4. PAYPAL
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό σας στο Paypal για να προχωρήσετε σε πληρωμή.

5. ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Για παραγγελίες με παραλαβή από τις αποθήκες της εταιρίας, ο πελάτης καταβάλει το αντίστοιχο στο/α προϊόν/ντα τίμημα κατά την παραλαβή του/ων προϊόντος/ων από τις αποθήκες μας στην Θεσσαλονίκη και στην οδό Γεννηματά 3 - Συκιές. Ο πελάτης ενημερώνεται για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του από το κατάστημά μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου και πραγματοποιείται η παραλαβή από τις αποθήκες τις εξής ημέρες και ώρες:

Δευτέρα – Παρασκευή

09:00 π.μ. – 15:00 μ.μ.

Εξαιρούνται οι επίσημες αργίες. 

Σε περίπτωση κωλύματος, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας ώστε να παραλάβει άλλη ώρα και ημέρα.

Σημειώστε πως σε περίπτωση που δεν λάβετε e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας, ελέγξτε ακόμα και στα «Ανεπιθύμητα Μηνύματα».
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο να μην έχει καταχωρηθεί η παραγγελία σας στο σύστημά μας.